Mobiele infobalie

Trekkingsgebied 59, Marketing en promotie

Welkom in Utrecht

De infobalie van Utrecht Marketing op station Utrecht Centraal is in een nieuw jasje gestoken. De ‘oude’ infobalie die speciaal voor de Grand Départ van de Tour de France in 2015 was gemaakt, is vervangen voor een mobiele (fiets)variant. De nieuwe infobalie – én de medewerkers van Utrecht Marketing – vervullen een belangrijke functie op het station om bezoekers een ‘welkom-in-Utrecht’ gevoel te geven.

Evenementen

Naast de vaste plek op het station kan de mobiele balie ook ingezet worden tijdens evenementen op verschillende locaties in de stad. Dat er naast internet nog steeds behoefte is aan een balie waar je je vragen kunt stellen blijkt wel uit de cijfers van vorig jaar. In 2018 heeft Utrecht Marketing ruim 75.000 bezoekers geholpen met vragen over routes, hotels, evenementen en meer.

De nieuwe mobiele infobalie is mogelijk gemaakt door een OfU-bijdrage vanuit trekkingsgebied 59 (NS, Gemeente Utrecht en ProRail).

Lees meer in het artikel van het AD Utrechts Nieuwblad.

Utrecht Centraal i.s.m. Utrecht Marketing
www.utrechtmarketing.nl

Vergelijkbare projecten